Promocje, nowości ze świata GSM, kupony Gearbest, Aliexpress, Banggood, Geekbuying, recenzje telefonów

środa, 13 stycznia 2016

XIAOMI MI4I w genialnej cenie w Gearbest

Xiaomi to bardzo dobrze rozpoznawalna marka azjatycka i nie wiele osób, które chociaż trochę interesują się telefonami nie słyszało o telefonach tej marki, a teraz można kupić za bardzo atrakcyjne pieniądze XIAOMI MI4I w Gearbest.


Ceny są bardziej niż atrakcyjne, normalnie za model 2GB/32GB trzeba zapłacić 238.75$, natomiast na chwilę obecną model ten można zakupić za 168.85$ !

Dla nie oświeconych przypomnę że telefon posiada 5-calowy ekran o rozdzielczości 1080p FHD, ośmio-rdzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon 615 o taktowaniu 1.7GHz, wsparty 2GB pamięci RAM oraz 32GB pamięci ROM lub 16GB za wersję tańszą. Mi4i wspiera 2G: GSM 850/900/1800/1900MHz ,3G: WCDMA 850/900/1900/2100MHz, 4G: FDD-LTE 1800/2600MHz, a zasilany jest baterią 3120mAh. 

Za takie parametry warto zakupić ten telefon w tej cenie :

XIAOMI MI4I 4G 32GB $168.85 (około 680zł)

XIAOMI MI4I 4G 16GB $148.18 (około 594zł)

I tak, są to linki referencyjne, a więc jeśli zakupili byście bezpośrednio z nich te telefony, to ja na tym również skorzystam, jak już wspomniałem w innym poście :

Wiem, że niektóre osoby traktują umieszczanie w treści linków referencyjnych do produktów jak zło (przez wielkie "Z" ;)), osobiście uważam, że nie jest to nic złego, a ponieważ ktoś spędził trochę czasu by wyszukać i przygotować wygodnie podane informacje pod przysłowiowy "nos" (przez co zaoszczędził czas i pieniądze komuś kto szukał tego produktu) i zarobił dzięki temu na piwo to chyba dobrze ?, w końcu nikt na tym nie traci, a wszyscy zyskują. Sam również umieszczam linki referencyjne, jeśli nie chcecie z nich skorzystać (nie obrażę się ;)), wystarczy wejść bezpośrednio na stronę samego sklepu i wpisać nazwę konkretnego produktu.
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popular Posts

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Zobacz też: