Promocje, nowości ze świata GSM, kupony Gearbest, Aliexpress, Banggood, Geekbuying, recenzje telefonów

piątek, 31 marca 2017

Pełna specyfikacja Xiaomi Mi 6 oraz Mi 6 Plus już dostepna

Od dłuższego czasu Xiaomi raczyła nas bardzo zdawkowymi informacjami dotyczącymi nowych flagowych telefonów Mi 6 oraz Mi 6 Plus. Na szczęście — prawdopodobnie — firma uznała, że już czas na ujawnienie pełnej specyfikacji, dzięki czemu od kilku dni krąży już specyfikacja obu urządzeń.


Mówiąc prawdopodobnie, mam na myśli fakt, iż specyfikacja nie została jeszcze oficjalnie potwierdzona przez Xiaomi, mimo tego można żywić podejrzenia, że za wyciek jednak odpowiada dział marketingu Xiaomi. Model Mi 6, a szczególności wersja Plus posiadać będzie bardzo mocną specyfikację, jednak idąc na łatwiznę i aby nie rozpisywać się niepotrzebnie, poniżej dostępna jest tabela ze specyfikacją obu urządzeń.


Bardzo smuci fakt, iż model Mi 6 posiadał będzie tak małą baterię, mimo wszystko mówimy tu o urządzeniu, które w pierwszym okresie sprzedaży zapewne przekroczy cenę 400$. Przez co jednak powinno się oczekiwać jednak czegoś więcej.

Co najdziwniejsze model Mi 6 ma pracować na Android Marshmallow, natomiast Mi 6 Plus już na Android 7.0 Nougat, nie mam pojęcia, co jest przyczyną tak dziwnego ruchu ze strony Xiaomi.

Pozostaje czekać na potwierdzenie tej specyfikacji oraz ujawnienie sugerowanych cen, które zapewne nie będą niskie, jedyną pociechą będzie fakt, iż modele Mi 5 oraz Mi 5s stanieją.

Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popular Posts

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Zobacz też: