Promocje, nowości ze świata GSM, kupony Gearbest, Aliexpress, Banggood, Geekbuying, recenzje telefonów

niedziela, 11 września 2016

Pojawiła sie pełna specyfikacja Xiaomi Mi 5s

Pierwsze informacje o Xiaomi Mi 5s pojawiły się już pięć miesięcy temu. W serwisie Weibo, który jest jedynym słusznym miejscem do pojawiania się kontrolowanych wycieków informacji, pojawiły się zdjęcia ze specyfikacją wersji ekskluzywnej.

Specyfikacja  Xiaomi Mi 5s - Sephot

Mi 5s otrzyma 5.15” ekran ze wsparciem technologii 3D touch. Sercem urządzenia jest procesor Snapdragon 821 o taktowaniu 2.4GHz, wsparty procesorem graficznym Adreno 530 GPU oraz pamięcią 6GB (LPDDR4 RAM).

Jak na wersję ekskluzywną przystało, telefon oczywiście uzyska niemała przestrzeń pamięci ROM, 256GB (UFS 2.0). Dobrze również wygląda optyka, chociaż można by w tym wypadku wymagać więcej, z tyłu znajdziemy aparat z matrycą 16MP (PDAF, 4-axis OIS). Nagrywał będzie również wideo w jakości 4K (niby ma być 30 fps).

Całość zasilana będzie baterią 3490mAh przez port USB Type-C, a skoro tak to nie mogło zabraknąć również wsparcia Quick Charge 3.0. Ciekaw jestem tylko czy zastąpione również będzie wejście jack.

Sądząc po znacznej obniżce telefonów Mi5 ostatnimi czasy, można się domyślić, że nie zostało już wiele czasu do premiery telefonu. Niestety nadal jeszcze nie znamy ani przypuszczalnej ceny telefonu, ani przybliżonego terminu sprzedaży.
Specyfikacja Xiaomi Mi 5s:

Ekran : 5,15-cala, 

CPU : 8-rdzeni, Snapdragon 821, 2.4GHzGPU : Adreno 530 GPU 
RAM/ROM : 6GB/1256GB,
Aparat : 16MP z tyłu (PDAF, 4-axis OIS),

Bateria 3490mAh, wsparcie Quick Charge 3.0
Inne : USB Typ-C, NFC, Bluetooth 4.2
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popular Posts

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Zobacz też: