Promocje, nowości ze świata GSM, kupony Gearbest, Aliexpress, Banggood, Geekbuying, recenzje telefonów

środa, 24 lutego 2016

Xiaomi Mi 4S z Qualcomm Snapdragon 808 za 260$

Wygląda na to, że Xiaomi chciało nas mile zaskoczyć nie tylko wydaniem świetnie zapowiadającego się Mi 5 ale również co ciekawsze ukrywało (aż do teraz) planowane wypuszczenie Xiaomi Mi 4S !


Jeśli przyjrzeć się zdjęciom to można wywnioskować, że Xiaomi Redmi Mi 4S posiadać będzie metalową obudowę która zwieńczona jest bardzo ładnie wyglądają tylną klapką, całość robi bardzo przyjemnie wyglądający dla oka efekt. Jeśli chodzi o samą specyfikacje to wiadomo, że Mi 4S otrzyma 5 calowy wyświetlacz o rozdzielczości 1080p, a sercem jego będzie 8-rdzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon 808, wsparty będzie 3GB pamięci RAM oraz 64GB pamięci wbudowanej ROM 64GB ( zapewne będą również wersje 16 GB i 32 GB).


Mi 4S działał będzie na Android 6.0 Marshmallow z nakładką MIUI7, jeśli chodzi o aparat to z tyłu znajdziemy matrycę 13MP z podwójną lampą błyskową LED, a z przodu 5MP. To wszystko będzie działać na baterii 3260mAh która wspierać będzie QC 2.0 (Quick Charge 2.0), telefon będzie wspierał dual sim, 4G LTE oraz technologię VoLTE z USB Type-C.


Teraz najważniejsze telefon ma kosztować koło 260$, co oznaczać też może że starsze wersje Mi 4 zapewne stanieją, dostępny będzie w trzech wersjach kolorystycznych czarnym, złotym oraz lawendowym, na chwilą obecną nie pozostaje nam nic innego jak czekać do 1 marca kiedy to ma być oficjalna premiera tego telefonu. 
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popular Posts

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Zobacz też: